reklama

Netrápme mužov!

Včera si mi rozprával príbeh o tvojej nešťastnej láske...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Mal si pritom slzy v očiach a isto aj veľkú horkastú hrču v krku. Vravel si, ako sa s tebou zahrávala, vodila ťa za nos, ako ťa nechala stáť samého v tej prekliatej sibírskej zime. A tiež si spomenul ako si trpel, čakal na každú správu o nej i od nej. Nič neprichádzalo a ty si v smútku prežil niekoľko mesiacov bez priateľov, len ty sám v tvojom prázdnom byte. Rozprával si, ako si to dievča kazí život, žije v patologickom vzťahu, klame seba i ostatných a ako ju ty NAPRIEK TOMU VŠETKÉMU veľmi miluješ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja...ja som v duchu preklínala všetky ženy, napriek tomu, že som jednou z nich. Ale cítila som aj zvláštnu úľavu. Nie sme to teda len my, ktoré v noci zmáčame svojimi slzami vankúš, trieskame si hlavu o múr a chceme zabudnúť. Muži teda nie sú TÍ HORŠÍ. Aj oni plačú, trpia a cítia sa niekedy sami. Aj ich zraňujú a lámu im srdce.

Rozhodol si sa spraviť veľký škrt za minulosťou a si pripravený prežiť znova niečo nádherné. Ale kúsok z tvojho srdca si už odniesla ona. A na to sa nezabúda.

Pohľad na nešťastného muža je vyčerpávajúci, zraňujúci a...smutný. Preto vás prosím všetky - vysoké aj nízke, štíhle aj okrúhle, tie plavovlasé, brunety i rusovlásky: Neubližujte im. Netrápte ich tak! Pretože skôr či neskôr sa môže stať: „Aké požičaj, také vráť“.

Hana Kováčová

Hana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý druhý či prvý, ale v podstate dosť individualista. Zoznam autorových rubrík:  CestujemPoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu