reklama

Pre teba

Znova som v tom...

Písmo: A- | A+

Tá neutíchajúca túžba byť v tvojom náručí a dýchať tvoju vôňu. Presne viem, aká je. Zložená z dubového dreva stola pred nami, z mikrokvapiek veľkého „oroseného“ a z vetra, ktorý ťa sem zavial a znova ťa niekam odveje. Zbožňujem tú vôňu. A aj keď sa bránim, vytváram zbytočné okľuky a vyberám zákruty, moje telo šalie za tvojou vášňou. Oplieskanie srdca o stenu, rozbitie duše na kúsky, desiatky neprespatých nocí a zaslzené údolia – nijako neuniknem pred tvojím pohľadom, tvojím dotykom, tvojou úžasnou schopnosťou utopiť vo mne tvoje telesné tekutiny. Cítim ťa deň aj noc i v obdobiach medzi nimi, od pondelka do nedele, 24 hodín – všetky tvoje. Nehovoríš, že ma ľúbiš a ja ten nič nehovoriaci prejav nečakám. Len zvádzam vnútorný boj s mojím srdcom a rozumom a každý z nich ma vábi na opačnú stranu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odchádzaš. Ja tiež.  Prečo len ideme každý iným smerom?

Hana Kováčová

Hana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý druhý či prvý, ale v podstate dosť individualista. Zoznam autorových rubrík:  CestujemPoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu