reklama

Chcem sa stretnúť, pls join us

Už moja stará mama vravievala, že nie každý ujo môže byť dobrý človek, napriek tomu, že nám na ulici ponúka cukríky. Od pomerne neškodných cukríkov na ulici sme sa presunuli k oveľa väčšej hrozbe – zoznámeniam cez internet. Ale aby bolo hneď na začiatku jasné - ja nevyhľadávam webové stránky „Ona hľadá jeho“ a nereagujem na zvodné inzeráty typu „Chcem sa s tebou stretnúť, zavolaj na číslo 0908 77....“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Nereagujem. Nemusím. Ibaže...

Som od istého času členom Hospitality klubu. Táto organizácia s výbornou myšlienkou združuje ľudí, ktorí cestujú kade-tade po svete, ale nemajú dostatočne veľký rozpočet na platenie drahých hotelov a nemenej drahých penziónov. Túžia spoznať krajinu a jej zvyky „zvnútra“, chcú nahliadnuť do duše jej obyvateľov a objaviť to, čo nenájdete v žiadnej turistickej príručke. Niektorí hľadajú len pár informácií o zaujímavostiach regiónu, iní prichádzajú do neznámej krajiny sami a chcú stráviť príjemný večer s niekým, kto sa „vyzná“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Funguje to asi takto: zaregistrujete sa na stránku, udáte základné údaje ako miesto bydliska, vek, záujmy a môžete pripnúť aj fotku. Na tej som si dala mimoriadne záležať - nikto predsa nebude chcieť stretnúť osobu s „tvárou masového vraha“. Odsunula som teda do najspodnejšej zásuvky všetky tie dračie tváre, ktoré na mňa žmurkali z občianskeho preukazu, električenky a pasu – veď viete, tie na ktorých vyzeráte, že vás len predvčerom vylovili z Dunaja.

Zdôveríte sa s vašimi cestovateľskými plánmi a uvediete, či môžete prípadných návštevníkov u seba prichýliť aspoň na noc - dve, prípadne či ich môžete povodiť po meste a okolí, ukázať im monumentálny hrad na kopci s netradičným výhľadom na petržalské sídlisko a presnú výšku, kam až siahala voda pri záplavách v okolí Devína.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľkým počtom stretnutí sa pochváliť nemôžem. Niekoľko som totiž musela odrieknuť z dôvodu žiarlivosti môjho priateľa nakoľko mám to hlúpe šťastie, že ma väčšinou kontaktujú osoby opačného pohlavia. Preto som s trochou ľútosti z neobjaveného musela ignorovať ponuku na stretnutie:

- Novinára z Berlína, ktorého kamarát robí fotky a možno by si ma aj vyfotil

- Taliana aj s ďalšími príslušníkmi rozvetvenej rodiny

- Rumuna, ktorý organizoval silvestrovské stretnutie v Transylvánskych horách (pozn. „ďaleko, ďaleko od civilizácie“) a iných.

Niekoľko stretnutí však vyšlo...

Stretnutie prvé: Sylvia z Nice počas našich potuliek Francúzskom. Poznávacie znamenie: milá osôbka so zmyslom pre humor a mnohými témami na rozhovor. Problém: doma sa nebolo kde hnúť a kam siahnuť. Rôzni ľudia majú rôzne priority.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stretnutie druhé: Nathalie v Grasse tiež počas našich potuliek Francúzskom. Môj obľúbený člen Hospitality klubu, s ktorou neustále udržiavam mailový kontakt. Teším sa na jej návštevu v júni v Bratislave, keď jej ukážem náš monumentálny hrad na kopci s netradičným výhľadom na petržalské sídlisko a presnú výšku kam...zvyšok už poznáte.

Stretnutie tretie: Fréderic z Paríža v Bratislave. My ženy máme intuíciu, niečo ako šiesty zmysel a ten môj mi neodbytne hovoril, že fotka masového vraha leží síce doma v zásuvke, ale s každou ďalšou štvrťhodinkou sa vynára čoraz viac na povrch. Vravím si, je to risk, večer, ktorý strávite s cudzou osobou môže byť príjemný a tiež môže byť kolosálnym fiaskom. Po stretnutí s F. som bola rada, že to tai-chi čo praktizuje, nevyskúšal na mojej a kamarátkinej maličkosti (ktorú som si vzala ako poistku, ale už so mnou asi na žiadne podobné stretnutie nepôjde). F. fajčil ako Turek a prvú polhodinu sme hľadali najbližšiu trafiku, nadával na Francúzov z juhu (to nič, Francúzi z juhu zasa nadávajú na Parížanov), mal tiky a pár veľavravných pohľadov. Po niekoľkých pivách sme sa s ním zdvorilo rozlúčili. Výsledok: do kolónky môjho profilu som si dala poznámku, že sa chcem stretávať radšej so ženami. Niežeby som nedôverovala mužom, ale...istota je istota.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek stretnutiu s F.sa stať členom Hospitality klubu vrelo odporúčam, nudiť sa rozhodne nebudete a možno si vytvoríte priateľstvá na celý život.

Hana Kováčová

Hana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý druhý či prvý, ale v podstate dosť individualista. Zoznam autorových rubrík:  CestujemPoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu