reklama

Ten čokoládový sen je aj môj

Včera som si rozbalila svoju pochúťku ako hlása reklama a ponorila sa do príbehu Charlie a továreň na čokoládu. Tak pozor, nie je to nový prejav mojej neskonalej detinskosti, aj keď pri vstupe do kina bolo jasné, že sme s prísediacou prudko zvýšili vekový priemer, a to možno tak na 15 rokov. Skôr ma zaujímal spôsob spracovania tohto milého príbehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ja totiž, a moje okolie to pri mojej radosti zo života iste vôbec neprekvapí, zbožňujem čokoládu. Zbožňujem tú úžasnú chuť rozpúšťajúcej sa tabuľky čokolády na jazyku štekliacej tie správne chuťové poháriky. Mliečna čokoláda, horká čokoláda, biela čokoláda, oriešková a hrozienková čokoláda, veľkonoční zajačikovia a vajíčka, vianočné salonky, čokoláda so 70% podielom kakaa, bonbóny Neuhaus, Leonidas, Godiva...jamiii...mohla by som pokračovať donekonečna.

 

Nečudo, že film Čokoláda s Juliette Binoche patrí k mojim obľúbeným, a to najmä časť, kde predtým asketický starosta vykráda čokoládový výklad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

A najkrajší kompliment? Jeden dnes už dávno zabudnutý kamarát mi pri spadnutí snehovej vločky na mihalnice povedal: „Aha, vyzerá to ako biele kačacie pierko, čo láme tabuľku čokolády na tom plagáte Milky...“ Ďalší dôkaz mojej prirodzenej spätosti s touto pochúťkou.

 

Možno sa niekomu môže zdať americké spracovanie Charlieho a továrne na čokoládu s tečúcim čokoládovým vodopádom, jedlou trávou, humpalumpami, veveričkami lúskajúcimi oriešky a strach naháňajúcim Willy Wonkom v podaní Johnnyho Deppa jedným veľkým gýčom, trocha rozprávkového gýča však nikdy nezaškodí. A navyše, film má morálne posolstvo...hm, aj keď niekedy prehané.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Tááákže, liter horúcej čokolády do termosky a hor sa do kina!

Hana Kováčová

Hana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý druhý či prvý, ale v podstate dosť individualista. Zoznam autorových rubrík:  CestujemPoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu