reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Hana Kováčová

Hana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý druhý či prvý, ale v podstate dosť individualista. Zoznam autorových rubrík:  CestujemPoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

„Fjúžn Expo“ (Fusion Expo)

Hana Kováčová

„Fjúžn Expo“ (Fusion Expo)

Čujte! Čujte! Dáva sa na známosť, že v našej alma mater, teda v Univerzite Komenského v Bratislave, sa bude 7 až 18.novembra konať výstava venovaná termonukleárnej fúzii. Nebudú sa podávať teplé párky a pivo. Je mi ľúto. Toto je vážna vedecká záležitosť!

  • 7. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Protest občanov za slušné zdravotníctvo

Hana Kováčová

Protest občanov za slušné zdravotníctvo

Keďže si  myslíme, že šéf rezortu nie je slušný, zdravotnícke zákony nie sú slušné, vzťahy v zdravotníctve nie sú slušné a ani príjmy zdravotníkov nie sú slušné...

  • 9. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Aspoň jeden deň bez áut

Hana Kováčová

Aspoň jeden deň bez áut

Niekedy životy ľudí v Bratislave spájajú nanajvýš praktické udalosti. Bolo tomu tak aj včera pri otvorení nového mosta  Apollo.

  • 5. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
“Budem ťa normálne mať rád...“

Hana Kováčová

“Budem ťa normálne mať rád...“

Aj v tridsiatke.

  • 22. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Príkvas, Hodokvas, všetko jedno...

Hana Kováčová

Príkvas, Hodokvas, všetko jedno...

AJ JA som sa bola pozrieť. Na Hodokvase. Len v piatok, beriem pol dňa dovolenky a teším sa na Puding, Mango Molas, Vidiek a ktovie kto je Seňor Coconut. Zabúdam na to, že ma aj za toho pol dňa v robote dokázali poriadne vytočiť. Prejdem cez sklenené dvere a som voľná.

  • 22. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Slovenskí chlapi – LOS BURANOS?

Hana Kováčová

Slovenskí chlapi – LOS BURANOS?

Rozhodla som sa rozviriť hladinu našej mužskej populácie. Rozhodla som sa písať o SLOVÁKOCH. Pozor, nie o národe, ale o našich SLOVENSKÝCH CHLAPOCH. O tých v štvorčekových košeliach, v oblekových košeliach, v železničiarskych košeliach. A iných. Treba sa na nich totiž pozrieť z viacerých pohľadov. Z môjho aj z ich. Z pohľadu TÝCH DRUHÝCH. Žien z iného kúta Európy.

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
This computer is in use and has been locked

Hana Kováčová

This computer is in use and has been locked

Tento počítač je používaný a musíte zadať heslo, aby ste sa dostali k informáciám uloženým na tomto počítači. Trochu zdĺhavé. Ale ako by ste to preložili?

  • 17. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Slovensko plné alkoholikov?

Hana Kováčová

Slovensko plné alkoholikov?

Vo včerajšom SME sme si mohli prečítať, že v podstate všetci na Slovensku sme alkoholici...

  • 16. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
“Každý druhý hostinský v Čechách šidí“

Hana Kováčová

“Každý druhý hostinský v Čechách šidí“

To som čítala cez plece v sobotnom vydaní Dnes jednému pánovi včera v pražskom metre, keď sme sa vracali na zastávku Rajská zahrada z výletu po Prahe a historickej dedinke Ostrá. Nezdalo sa mi to – U Černého vola, U Fleku, U Bonaparta aj U Dvou Koček nalievali vždy až po „řízku“. Článok som nestihla prečítať, našťastie – ešte by mi pokazil dobrý pocit z víkendu...

  • 15. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Veterné mlyny nestačia alebo už viem čo je fúzia!

Hana Kováčová

Veterné mlyny nestačia alebo už viem čo je fúzia!

Tento článok odporúčam čítať len tým, ktorí sú po víkende dokonale oddýchnutí a zápcha na Prístavnom moste v Blave nimi ani nepohla...

  • 15. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Meteosenzitivita

Hana Kováčová

Meteosenzitivita

Som prehnane meteosenzitívny človek. Toto jesenné počasie v auguste ma ubíja. Ak niektorému  záhradkárovi, ktorý už nedočkavo stepuje pred predajňou Semená Holland, práve teraz vzkypí žlč, nech...ja sama poctivo hrabem v zemi každý voľný víkend a konzultujem s priateľom, či pod ruže tento rok zasadíme tulipány Queen of night alebo White emperor...

  • 8. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu