reklama

Muži dnešných dní sú...

Asi pred rokom som položila môjmu priateľovi jednu mimoriadne závažnú otázku: „Počuj a nemohli by sme sa vziať?“ Môj priateľ postupne zbledol, zozelenel a napokon dostal farbu prezretého melónu. „Ako kam vziať?“, nechápavo na mňa pozrel. „No vziať, zobrať, ZOSOBÁŠIŤ SA!!!“, zvyšujem hlas. V mojej neskonalej naivite som si myslela, že po niekoľkoročnom vzťahu je to akosi....hm, prirodzené. „Eeeh, vieš čo, ešte nie, musím doštudovať a bla bla bla. „Prečo?“, zaklincoval svoju odpoveď: „Chceš mať deti?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (112)
Obrázok blogu

Muži dnešných dní sú...SLOBODNÍ. Jednoducho sa nechcú ženiť. A ja sa im vôbec nečudujem. Vedia si navariť, vyprať, niektorí sú dokonca aj poriadkumilovní. A keď nie sú, nevadí. Nikto im totiž nebehá pod nohami s vysávačom pri pozeraní finále Ligy Majstrov a večer nemusia nikomu vysvetľovať kam idú, kedy prídu a s kým tam idú.

V mojom okolí je takýchto príkladov niekoľko. Jeden tvrdí, že stále nenašiel tú pravú, druhý, že sa ženiť nemôže, lebo ešte študuje. Možnosť celoživotného vzdelávania vrátane univerzít tretieho veku prakticky vylučuje, že sa vôbec niekedy ožení. Ďalšiemu sa pri predstave svadby s prítomnosťou príbuzenstva z dolného aj horného konca dediny zježia vlasy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lenže, ktorý je ten „správny“ dôvod na sobáš? Deti? To tu potom budeme mať samé nevesty v piatom mesiaci. Je tým „správnym“ dôvodom uľahčenie administratívy pred odchodom do zahraničia? Je to hypotéka? Väčší príjem do domácnosti?

Alebo je to láska? Hlúposť. Ja som našla toho „pravého“, moja sestra našla toho „pravého“, moje priateľky našli toho „pravého“, ale ani tí „PRAVÍ“ sa nechcú ženiť.

Tak čo s tým, chlapi, spravíme?

Hana Kováčová

Hana Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek ako každý druhý či prvý, ale v podstate dosť individualista. Zoznam autorových rubrík:  CestujemPoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu